close

  

Every breath you take

BY-UB40

Every breath you take
Every move you make
Every bound you break 
every step you take
I'll be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
every night you stay
I'll be watching you


Oh, can't you see you belong to me
How my poor heart aches with every step you take

*Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake 
Every claim you stake 
I'll be watching you*

Since you've gone I've been lost without a trace
I dream at night, I can only see your face
I look around, but it's you I can't replace
I am so lonely,I long for your embrace
I keep crying baby, baby please

------------------------------------------------

Every breath you take--你的每個氣息

你的每個氣息

你的每次離去

你每次闖入我心的區域

你採取的每個步驟

我都細心關注著你



每一天

你說的每個字

你玩的每個遊戲

每個你留下的夜晚

我都細心的關注著你



噢,你可看到你只屬於我

每當你採取任何步驟

我的心是如此糾纏啊



每次你的離去

每個你不遵守的誓言

每個你伪裝的笑容

每次你說我屬於你

自從你的離去我已失去的不見蹤影

晚上我的夢中

我可以清楚看到你的臉龐

我環顧四周

但我仍無法將之取代真實的你

我是如此的孤寂

多麼渴望你的擁抱

我一直哭泣懇求,baby拜託你

 

某次在百般無聊賴之下

在搜尋引擎上打下妳的姓名

霹靂啪啦的出現了一大堆和妳同名同姓的人

有男有女

好一個普及度極高的姓名

不過仔細找了一下

果然找到了妳的過去及現在

現在不提

過去則是妳當初畢業時的報導


輕輕的用一抹笑帶過了我的心情

因為我也不懂這笑從何而來

是苦笑還是會心一笑

無論如何也都不重要了不是嗎

以為可以再重疊

但實際上已經越來越遠了

回首再也見不到彼此的背影了

就算擦身

也僅是陌生人了


關起來了

很多通道我都關起來了

沒什麼

不過就是再度回到寂寞罷了

反正人不就孤單的來寂寞地走

誰是誰

跟誰又是什麼關係

對我而言

並沒有任何意義

就是眾生而已


唯獨妳

令我矛盾

放棄不放棄

割捨無法割捨

以為我可以

但實際上我卻一直失敗

饒了我吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    過彎用牽的 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()