close

 


Jason Mraz - I'm Yours 

Well you done done me and you bet I felt it

 我想你一定知道我已經感受到了

I tried to be chill but you're so hot that I melted

 我想要冷靜,但卻敵不過你的熱情

I fell right through the cracks

 這感覺如同蹦極般奇妙

And now I'm trying to get back 

現在我要回歸現實

Before the cool done run out

 在我的衝動尚未冷卻之前

I'll be giving it my bestest 

我會拼盡全力

Nothing's going to stop me but divine intervention

 除非天生異象否則我絕不停止

I reckon its again my turn to win some or learn some

 我的機會又到了,去贏去學習

But I won't hesitate no more, no more

 但我絕不,絕不再猶豫

It cannot wait, I'm yours 

不能再等待,我屬于你

Well open up your mind and see like me 

敞開心扉,像我一樣看這個世界

Open up your plans and damn you're free 

忘掉你的計劃,享受自由

Look into your heart and you'll find love love love love 

審視內心,你會發現那里充滿了愛

Listen to the music of the moment maybe sing with me 

音樂響起,大家跳舞歌唱

Ah, la peaceful melodys 

啊,多么安靜祥和的旋律

It's your God-forsaken right to be loved love loved love love 

我們擁有愛與被愛的權利

So I won't hesitate no more, no more 

所以我絕不,絕不再猶豫

It cannot wait I'm sure 

不能再等待,我已確信

There's no need to complicate 

無須再多加思索

Our time is short 

我們的時間不多

This is our fate, I'm yours 

這是我們的命運,我屬于你

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror 

我已經花了太多的時間對著鏡子打量自己

And bending over backwards just to try to see it clearer 

來回轉身只為能看得更清楚一點

My breath fogged up the glass 

但我呼出的霧氣模糊了鏡面

And so I drew a new face and laughed 

于是我微笑著在上面畫了個鬼臉

I guess what i'ma saying is there ain't no better reason 

我想我說的就是這樣了吧

To rid yourself of vanity and just go with the seasons 

丟開心中雜念,隨著季節起落

It's what we aim to do 

這就是我們的目標

Our name is our virtue 

我們的名字是上天的恩賜

But I won't hesitate no more, no more 

但我絕不,絕不再猶豫

It cannot wait I'm yours 

不能再等待,我屬于你

Well open up your mind and see like me 

敞開心扉,像我一樣看這個世界

Open up your plans and damn you're free 

忘掉你的計劃,享受自由

Look into your heart and you'll find the sky is yours 

審視內心,你會發現天空是屬于你的

So please don't, please don't, please don't 

所以請不要,不要,不要

There's no need to complicate 

無須再多加思索

Coz our time is short 

因為我們的時間不多

This's this's this is our fate, I’m yours 

這,這,這就是我們的命運,我屬于你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    過彎用牽的 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()